RSS

Jordy Van Loon likt je Toverbal

17 Apr

Iedereen kent Jordy van Loon wel met zijn super zomerhit ‘Verliefdheid’. De 12 15 jarige jordy moest ons persé vertellen over zijn bef kunstje bij het  programma doe-maar-normaal van bnn. Ik kan niet begrijpen welk verstandelijk gehandicapt meisje haar punani laat likken door een vertyft kind dat ‘Jordy’ heet. Dat zouden meer nederlands zangers moeten doen niet zingen maar beffen.Mischien een betere tekst :

‘Verliefdheid is een natte kud met meer dan 1000 smaken , ze kosten dan wel knaken maar ik zal dat klitje raken.’

Oh en allemaal om 21.55 kijken naar Bnn voor doe-maar-normaal om jordy te zien.

Update: En we hebben beeld!

 
4 reacties

Geplaatst door op april 17, 2009 in Actualiteiten

 

Tags: , , , , , , , , , ,

4 Reacties op “Jordy Van Loon likt je Toverbal

  1. Django

    april 17, 2009 at 11:42

    Omg gadver das nog erger dan rotten.com xD

     
  2. Carmen

    april 18, 2009 at 13:06

    Bedankt Cesar… nu kan ik voor de rest van me leven niet meer met een Jordy “omgaan” zonder mijn complete lunch eruit te gooien

     
  3. Ikkee..

    april 22, 2009 at 19:06

    Carmen, ik ook niet..
    En dat zal best moeilijk gaan.. er zit ’n Jordy in m’n klas xD
    Xx.

     
  4. Juultje

    mei 30, 2009 at 20:52

    ‘Nee ik ben er nog niet in en uit geweest het enigste wat ik gedaan heb ik; likke likke likke likke likke likke!’

    omfg kleine viezerik

     

Geef een reactie

 
