RSS

Fake & Gay: Lady Gaga Heeft een Piemoltje

15 Aug

Ik las het op fuckantie. Stefani Joanne Angelina Germanotta beter Bekent als Lady Gaga. Blijkt volgens sommige bronnen een hermafrodiet te zijn. Wiki zegt overigens dat de juiste term bij mensen interseksualiteit(licht nsfw) is. De 23 jarige Bimbo schijnt zowel een Mannelijk als een Vrouwelijk geslachtsdeel te hebben. Een freak of nature dus. Ik ben sowieso nooit fan geweest van de dame aangezien ik er gewoon niet knap vind, hoe extravagant zij zich ook kleed.

Het grootste bewijs komt van dit filmpje : (door spoelen naar 1:00).Waar volgens sommige toch echt een pieliwhieliieee te zien zou zijn.S cheel dat ik ben zie ik vrij weinig maar de interpretatie van het filmpje laat ik aan jullie over.

Ook zwerft al een tijdje deze qoute op het internetz :

Its not something that I’m ashamed of, just isn’t something that i go around telling everyone. Yes. I have both male and female genitalia, but i consider myself a female. Its just a little bit of a penis and really doesnt interfere much with my life. the reason I haven’t talked about it is that its not a big deal to me. like come on. its not like we all go around talking about our vags. I think this is a great opportunity to make other multiple gendered people feel more comfortable with their bodies. I’m sexy, I’m hot. i have both a poon and a peener. big fucking deal.
– L8d Gaga <3

Of ie echt is durf ik niet te zeggen. Wel vind ik iedereen die op Lady WTFWATEENKUTHOOFD fapped gay,ook al heeft ze geen piemoltje.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op augustus 15, 2009 in Actualiteiten, Blogs

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Geef een reactie

 
