RSS

Blote Voeten dagboek : Dag 1

21 Aug

Het dwaalt al een tijd in me hoofd. Het is de nieuwe rage in hollywood. En als je de titel leest dan begrijp je dat ik(Cesar) heb over het fenomeen ‘op blote voeten lopen’. Celebs doen het,het schijnt goed te zijn voor het vorderen van de bloedsomloop en het helpt tegen geurtjes. Klinkt niet zó verkeerd zou je denken. En ik ga de aankomende week(?!) Kijken hoe het leven op blote voeten is. En dit valt elke dag te volgen op razord. Lees snel verder voor dag 1 !

Dag 1 : Vandaag werd ik wakker (helllyeah).En uit automatisme deed ik meteen kleding aan.Shirt broek sokken.. huh? sokken ? fuck! Dat kan niet. Dus sokken weer uitgedaan. Bril op en hop hop hop tanden poetsen. De grond onder me voelde koud onder me voeten en ik wist dat ik dit de komende week constant zou voelen. Na het poetsen van me tanden ging ik naar beneden voor mijn dagelijkse boterham met speculoos. Sinds kort ben ik er aan verslaafd en het is fucked-up lekker ! Maar ik dwaal af. Het is vakantie dus de tv ging al snel aan voor mijn dagelijkse portie Jan de Hoop. En toen jan uiteindelijk stil was. Bedacht ik me dat ik de dag niet op deze manier kon doorbrengen.Wat zou ik op een normale dag wél doen ?

Ah ! skateboarden. Dus ik pakte mijn wooden waffle en reed naar buiten.Ik had nog nooit zoveel grip op me deck gehad.Alsof je voeten in een bak houtlijm waren gedompeld voordat je op je skateboard stapte. Ik stapte af om een goede spot te zoeken voor me en besloot dat ik de stair bij het dichtstbijzijnde bejaarde tehuis maar zou doen. Aangezien de straten niet optimaal waren voor mijn pas gekochte wielen liep ik maar. En sapperdeflap wat zijn steentjes irritant. Kleine achterlijke steentjes plakte aan de onderkant van me voeten, en bij iedere stap begon ik meer respect te krijgen voor de gemiddelde celeb. Ik kijk even naar me voeten en ze waren rood gekleurd met kleine inhamminkjes er plakte hier en daar nog een steentje onder maar een veeg met mijn hand loste veel op. Daar was dan eindelijk de trap. Die route had nog nooit zo lang gevoeld.

Ik voelde me bekeken. Als een alto op straat met een hanenkam. Gelukkig zei niemand wat. En ik deed maar als of er niks aan de hand was. Het 5 treden hoge trappetje riep naar me. En als een verliefde man in een willekeurige drama film die zijn geliefde uitzwaait beantwoorde ik de kreet. Terwijl ik aanreed zat ik nog vol zelf vertrouwen. Maar zodra ik de nodige olie maakte.Schuurde de zeikant van mijn voet tegen het griptape (lees : schuurpapier) van me deck op. Wat ervoor zorgde dat ik de hele zeikant van me voet open schuurde. De trap heb ik geland maar de pijn was op zijn lichtst gezegt  ‘FUCK FUCK OMG WTFFF’.

Met de bloedspetters nog op me plank besloot ik maar snel de terug weg naar huis te nemen. Ik werd vanaf elke denkbare hoek aangekeken. Ik voelde me dom en vernederd. En ik was misschien wel dom en vernederd. Ik liep met een ‘ik-moet-plassen’ hoofd terug over de steentjes. Nog kijken naar mijn bloeden rechtervoet. Thuis heb ik mijn rechtervoet voorzien van het nodige desinfecterende spul. Ik slaakte een klein ouw kreetje maar wist binnensmonds mezelf voor te houden dat ik een pussy was. Omdat een pleister niet zou helpen besloot ik die dan ook maar niet te gebruiken.Ik had overigens best wel wat geld over gehad voor een degelijke bert en ernie pleister.

Het is nu 10 voor half 5 en ik type me eerste bevindingen uit in het leven van iemand zonder schoenen aan. Mijn voeten voelen lichtelijk bevroren maar dat mag de pret niet bederven. De respectmeter voor kate moss staat op 98%. Ik mis me schoenen maar dan kan ik deze week misschien beter niet aan denken.

Cesar

 
11 reacties

Geplaatst door op augustus 21, 2009 in Blote voeten dagboek

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

11 Reacties op “Blote Voeten dagboek : Dag 1

  1. Frank

    augustus 21, 2009 at 15:14

    Haha respect hoor ;)
    Doe het voor de toekomst van de MensHeid.
    Maar kom wel eens bij ons langs xD

     
  2. shizzleeeee

    augustus 21, 2009 at 15:14

    deze man is een beetje een sukkel-tje =D
    vet hoor cesar xD

     
  3. Lisa

    augustus 21, 2009 at 15:22

    awesome x]

     
  4. steeeeeeff

    augustus 21, 2009 at 15:25

    nouja?

     
  5. Rowena

    augustus 21, 2009 at 15:37

    haha interesant(L)

     
  6. Lotte

    augustus 21, 2009 at 15:41

    Haha, ten eerste respect voor het doorbrengen van de dag zonder schoenen.
    Ten tweede vind ik, omdat ik jou vroegere verhalen en eerste teksten heb gelezen, dat je beter bent in het schrijven van dit soort teksten.

    maar je bent en blijft een raar, gek en vreemd jongetje.

     
  7. Chloë

    augustus 21, 2009 at 16:00

    haha respect ! (‘=
    hoe verzin je ut hea xD

     
  8. Tesseltje :]

    augustus 21, 2009 at 16:03

    Jij kan echt Freaking goed schrijven :*]
    Maar ik betwijfel of je het nog lang ut gaat houden met je skateboard incidentjes en de ‘ik – word – aangekeken ‘ Look .
    Nee hoor Ceasar , Ik heb ( als filosofisch doordacht tienertje) het volste vertrouwen in je . :D
    Respect voor je voeten .
    En respect voor jou natuurlijk :)

    xxx. p.s. ik ben het helemaal eens met het laatste zinnetje van Lotte ’s comment ^^ .

     
  9. DragonFighter208

    augustus 21, 2009 at 17:55

    lolol epic. hoelang ga je dat volhouden :P

     
  10. Carmen

    augustus 26, 2009 at 22:52

    Cesar, schat, drie letters: wtf?
    naja, ik lees dit nu pas, je had het me niet eens verteld!

     
  11. P.Ganpat

    maart 23, 2014 at 20:10

    hea,erg hoorw:) ik ben pushpanjali ganpat,het zusje van tirath ganpat,ik heb van hem dit adres gekregen,wel knap,2 x een prijs winnen achter elkaar:)

     

Geef een reactie

 
