RSS

Blote voeten dagboek de rest van de dagen

26 Aug

Voeten doen pijn ik cheat regelmatig. Kortom het hele blote voeten idee werkt niet echt goed meer. Samenvatting van de afgelopen dagen,dat lees je nu.

Toen ik de eerste dag ging slapen was het enthousiasme al deels verdwenen.S apperdeflap wat deden mijn voeten pijn. Uiteindelijk maar op tv oude series gaan kijken die ik toch niet volgde,insomnia is raar. De neiging om de volgende dag sokken aan te doen was al verminderd. De drang om ze later op de dag aan te doen niet. Maar lieve lezertjes ik zal eerlijk zijn.Ik heb deels gecheat ( lees : heeeeel veeeel). Sorry maar in de levensstijl die ik elke dag volg zijn schoenen best een must.Maar ik schold mezelf maar opnieuw uit voor pussy en continueerde mijn reis in de wereld van blote voeten.

Toen ik op een gegeven moment een shoarmazaak in stapte voelde ik een soort voetenfetish sfeer hangen. Bah voetenfetish sfeer. Na dat het blonde meisje mijn bestelling afnam besloot ik maar te gaan zitten op een randomly lege plaats.Voor me zat een jong gezinnetje. Kleine baby,jonge vrouw en dikkere man ze zaten daar en dat baby geval keek me aan met een moordende blik. Waarna die vader ook naar me kijk en zegt ‘die jongen loopt zonder schoentjes hé’ en naar me glimlacht. Ik voelde me ‘gedist’ en met een minuscuul glimlachje ontkende ik maar het feit dat ik echt geen schoenen aan had. Nadat ik mijn witte logo-loze tasje aannam ben ik maar snel naar buiten gegaan. Freaks!!

De volgende dag verliep best rustig. In de avond werd de neiging mijn houten plank te pakken en als een negerslaaf in de 17e eeuw gaf ik me over. Hop schoentjes en sokken aan. En heel even voelde ik me als iemand uit een willekeurig wehkamp foldertje : klaarkomen door dat ene gele winterjack. Aaaaaah yeah ! Toen ik me schoenen naderhand weer uit deed voelde ik me gebruikt. Zwak was misschien een betere term. Ik had gefaald tegen over mezelf en jullie (niet dat ik ook maar 1 minuut slaap aan verlies). Ik denk eigenlijk ook niet dat die celebs constant zonder shoes lopen. Zowel staat de Kate Moss respect meter op 100%. Maar ik doe het zonder expensieve coke dat zou wel weer verschillen ofzeau. Cesar de falert !

De gemiddelde Jumbo bezoeker kijkt raar op als ze iemand MET zonder schoen zien lopen.Het grimmige blote voeten fetish geurtje was aanwezig. Een blikje monster halen was zelden zo vervelend. Hop daar was het algemeen bekende ‘ik-moet-plassen-loopje’ weer. Dat cheat gevoel knaagde aan me… wat was ik toch onproffesiodinges.

Cesar

 
5 reacties

Geplaatst door op augustus 26, 2009 in Blogs, Blote voeten dagboek

 

5 Reacties op “Blote voeten dagboek de rest van de dagen

  1. Frank

    september 2, 2009 at 17:38

    Nou, foei! Je hebt voor MIJ, een (de?) vaste lezer(s) van Razord gefaald!
    Niet meer doen, voor straf kom jij vanavond om half 5 (tot maximaal 19:00) langs bij de KASSA van Albert Heijn!
    ZONDER SCHOENEN!
    Foei!

     
  2. Julie

    september 25, 2009 at 03:05

    Misschien eens lekker aan de eigen voetjes snuiven, heerlijke kaas inhaleren.
    Elke dag weer, uren aan een stuk : lekker keesje snuiven.

     
  3. Cor

    oktober 27, 2016 at 13:23

    Loop over blotevoetenpad.

     
  4. Cor

    oktober 27, 2016 at 13:26

    Over blotevoetenpad,door(nat)gras.Laat je voeten afentoe masseren,ook je tenen.

     
  5. Cor

    oktober 27, 2016 at 13:34

    Ga je ook met blotevoeten naar bed?06-22233549Ga eens samen met leuke vrouw blootvoets wandelen en masseer elkaars voeten en geef kusjes op elkaars voeten.

     

Geef een reactie

 
