RSS

Expirimenteel : Lifestyle 1

10 Dec

Klein experiment ik ga eens wat posten over alles wat we kunnen toeschrijven aan dit onderwerp. Denk aan schilderijen,kasten,schoenen,shirts,tassen etc. Of dit potentie heeft weet ik nog niet.Maar daar kunnen jullie wat aan doen als lezer,wil je meer van dit soort posts ? klik maar gewoon op het +1 knopje boven deze post.

Clutch
Het eerste wat ik ik persoonlijk fantastisch vond is deze stoel van Schotse artist Scott Jarvie. En Scott vond het waarschijnlijk wel grappig om eens wat rietjes aan elkaar te plakken. En de uitkomst ? Een stoel bestaande uit circa 10.000(!) rietjes. En wat issie toch mooi. Ik betwijfel dat we deze ooit nog bij de lokale kwantum zullen zien,en of hij geproduceerd gaat worden is ook nog niet bekend maar geniet ondertussen nog een keer van het aanzicht van deze epische stoel.

TMA-1
Bedrijf Aiaiai heeft een plaatje uitgelekt van hun nieuwste headphone serie TMA-1 die in 2010 uitkomt. De serie is heerlijk basic. En een kunstwerk opzich. Ze zijn in leven geroepen als ‘Dj-tool’ maar eerlijk is eerlijk iedereen wil wel zo’n verdomd sexy headphone in huis halen ,over de prijs kunnen we slechts speculeren alhoewel iets mij zegt dat het rond de 150 euro gaat zijn.

Corner Coffee Tabel
Handgemaakt door Dylan Gold,deze koffietafel straalt meer uit dan ‘Plaatst koffie op me’. Zeer minimalistisch en toch apart dankzij dat gekke plaatsje om je playboy met Patricia Paay  te dumpen. Alleen nu dat prijskaartje nog zien te dumpen…

Cesar
 
1 reactie

Geplaatst door op december 10, 2009 in Blogs, Experimenteel

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Een Reactie op “Expirimenteel : Lifestyle 1

Geef een reactie

 
