RSS

Wavves… &useless headlines

06 Mei

le enfant terribleSeriously pitchfork… waarom ?

Ik draag een warm plaatsje in mijn hart toe voor LoFi (en alle andere genre’s die gemaakt worden voor 8 verschillende artiesten), maar op sommige momenten smeek ik dat iemand mijn oordrum doorprikt met een balpen als ik 3 nummers van Wavves achterelkaar hoor.

De nieuwe The Pains of Being Pure At The Heart klinkt weer eens episch.. hij word gestreamd op p4k

Phoenix probeert iets te *ahum* ‘remixen‘ met het idee dat ik al lang geleden deed.

vragen bij deze post:
Ben ik nog wel authentiek als ik er openlijk voor uitkom dat ik niet meer naar wavves luister?
Does wavves give a shit about that ?
Is LoFi dood nu Ariel Pink vage chillwave wil maken en vele bands live falen (LOVVERS! !!!1!11!1!!111!1) ?
Gaat iemand daar een liedje over maken ?
Gaat de nieuwe TPOBPATH (je denkt toch niet dat ik het opnieuw ga schrijven ?!) Best New Music status krijgen op P4k ?
Gaan Bloggers nog The Pains Of Being Pure At The Heart voluit schrijven ?
Ben ik nu door het starten van de hype authentieker dan Phoenix ?
Zal Phoenix een mashup album uitbrengen wat eigenlijk gewoon een pagina vol met joetjoeb filmpjes is ?

 
1 reactie

Geplaatst door op mei 6, 2010 in Blogs, Cultuur, Muziek

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Een Reactie op “Wavves… &useless headlines

Geef een reactie

 
