RSS

summetime pastes~

21 Jul

‘  Cesar ▲                               Tonstartssbandht zegt:
ja naja..
en er was
gewoon een chillvibe
dus ik bracht het op
en nu werkt het wss niet meer
tenzij hij het vergeten is
of het niet verteld
ik wacht af tot ze mij aanspreekt
Thijs zegt:
nu gaat ze denken dat je het voor de sex deed en wil ze niks meer met je te maken hebben en voert ze je aan de honden en beland je in een rio mare tonijnblik

Ik wil een blog beginnen met dingen die in Helvetica staan, ik vind het een heel mooi lettertype… zou jij die blog volgen ?

 
3 reacties

Geplaatst door op juli 21, 2010 in Blogs, Experimenteel, Random Dump

 

3 Reacties op “summetime pastes~

  1. kidklimax

    juli 21, 2010 at 18:24

    Futura>Helvetica

     
  2. Frank

    juli 22, 2010 at 10:42

    Ik wist niet dat jij een Mac hebt. Maar dat laatste screenshot is voldoende bewijs ;D

     
  3. Lieve engerd

    augustus 11, 2010 at 22:10

    Stiekem kun je ook gewoon screenshots maken door op shift – appeltje – 3 te drukken.

     

Geef een reactie

 
