RSS

clothing//fashion//click2buy

15 Sep

Sailor hype, ook in de herfst dan maar.Met deze jas mag het wel.

Ik had al trouwplannen, en nu zelfs een jurk!

Deze foto van The Sartorialist houdt mij al een tijd bezig. Vooral de man rechts. Het aanwijs voorbeeld voor een goede fit. Men snapt steeds maar niet dat bij een pak een goede fit essentieel is. Je ziet er verdomme niet uit als je schouders op je bovenarm vallen. Verder vind ik de combinatie met de das erg goed. En let op de cuff, die komt er precies goed onder uit. Verdomme deze man verdient een high five van iemand. Een high five met een sprongetje…

Het is trouwens herfst… spijkerbroeken!
Mijn oog viel op dit paar nudie’s, ze zien er fantastisch uit. Straat-couture.

En misschien wel wat voor volgende zomer. Canvas shoes ? Geen plimsoles in ieder geval, die dingen zijn voor echte douchebags.

Dat was alles wat ik voor nu nog kwijt wou.

Hou het straat! ♥

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op september 15, 2010 in Fashion, Random Dump

 

Geef een reactie

 
