RSS

Dumping at random 16 november

16 Nov

Girl Talk brengt een nieuw album gratis uit, dan kan ik mooi deze docu over copyrights aanraden met Girl Talk in de hoofdrol.

Askew One en Deus hebben voor een videoclip 7 dagen lang geverfd: super sexy ‘art’ [revok1 raadt aan het geluid maar even uit te zetten]

En nog meer vandalisme van de MSK:

Wat je ook zult doen in je leven, alpha als deze bro wordt je nooit

Deze Animal Collective ‘grass’ cover is heeeel lief

City Maps Made Only of Typefaces zijn echt zo veel liefde.. als je ook een vieze nerd bent als mij ♥

Hier wat plaatjes van goede fades in raw denim, ik ben zelf aardig opweg met een backpocket fade in mijn ongewassen 511’s:

Dit is heel flauw, maar wel erg grappig;

Augusta AW/2010 (1484 euro)

Volgens iemand die ik ken is dit de beste hiphop uit nederland op dit moment… ik weet daar niks over, maar het klinkt zeker stoer.

Doneer voor die Augusta boots,

plz people ;__ ;

I’m being honest…

had ik al gezegd dat het cordovan leer is ?

En er is een soort gelijke uitvoering met linnen eroverheen..

Die zorgt ervoor dat het er net uitziet of een echte cowboy je laarzen 12 jaar gedragen heeft

Dat valt er na een jaar of 2 af.

Dan heb je eigenlijk boem glanzende nieuwe shoes,

En kan je beginnen aan je eigen boot process

Als cowboy die je bent..

Fuck

Hier is een Haiku over mooie laarzen:

Mooie Augusta,
Laarzen die ik wil hebben
Expensive as fuck

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op november 16, 2010 in Fashion, Muziek, Random Dump

 

Geef een reactie

 
