RSS

NOTOIRE PUBER

07 Mrt

Eens kijken wat een beetje bloggen en sociale netwerken kan helpen. Ik zoek een stageplek en JIJ kunt mij even helpen door contact op te nemen want ik heb die stageplek nota bene MORGEN NODIG. Ik kan veel meehelpen of gewoon een hele week rustig observeren en stilletjes daarover schrijven als je het verdomd druk hebt.


Ik ben een 14 jarig enfant terrible met journalistieke aspiraties en zoek een stage plek in de week van 14 tot 19 maart.
Ik maak geen rotzooi en koop mijn eigen koekjes. Verder ben ik een gedreven jongen en maak ik prima koffie.
Drie weken terug is er nog veel over mij gesproken, omdat ik Rutger Castricum in zijn eigen Pownews van repliek diende over het vmbo-debat.
Hiermee haalde ik onlangs ook nog De Wereld Draait Door 2 maal.
Ik kan van alles doen maar ben vooral iemand die buitengewoon veel ziet in popcultuur//fotografie//
recensies//Design

Relevante info:
//Het betreft de week van 14 tot 19 maart
//Vandaar dat ik het eigenlijk vandaag nog wil weten
//06-20513084
//14 jaar.. maar 18 op het internet
//Dordrecht
//@cesarrazord



 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op maart 7, 2011 in Blogs

 

Geef een reactie

 
