RSS

OKKVLT AS FVCK

03 Sep

Mijn kledingkast lijkt steeds serieuzere vormen  aan te nemen.
Na mijn laatste successen in Berlijn (Ann Demeulemeester top//Damir Doma drape//Boris Bidjan Saberi bag) heb ik eindelijk een substantiëlere aantal avant garde designers stukken om bij outfits te dragen. Met deze verandering ben ik blij en ik ben eindelijk wel klaar met hedendaagse tijdelijke mode. Ik ben Cesar, ik ben bang voor kleur en zie kleding liever obscuur, krachtig, bedekkend en vervallen. Ik weet niet zo heel goed waarom ik mij eerst liever niet beperkte tot die gothninja stijl die ik zo bewonderde, maar ik ben nu bereid dat wel te doen.

Hier streamt de nieuwe Wilco plaat de komende 24 uur.

Een documentaire van 2 heren die een eigen nederwiet teelt beginnen.Mooi stukje inzicht in de Nederlandse THC productie en boordevol mooie shots. Deze film draait ook op het filmfestival
Gratis op hollanddoc kijken!

SCANDYBARS, chocolade repen doorgesneden en gescand. Prima entertainment

Prachtige sweervolle video voor een nieuw nummer van de witch house act Sleep∞Over. Okkvlt as fvck, ik heb nog steeds een groot zwak voor Witch House merk ik. [vimeo:http://vimeo.com/28277648%5D

Nieuwe Roosbeef plaat! Je kon hem eerder al streamen bij 3voor12 maar nu is hij toch echt uit. Ik vind het zelf maar wat mediocre, Roos maakt nog steeds de lieve autistische liedjes die we gewend zijn van haar, doch zie ik mijzelf niet zo snel actief naar deze plaat luisteren. De replay waarde ligt niet echt hoog vooral niet vergeleken met de Roosbeef Demo of Ze Willen wel je hond Aaien. Stiekem had ik ook gehoopt dat de plaat wat dynamischer zou klinken, of minimalistischer dan wel. In tegendeel schommelt hij nu een beetje tussen kleinkunst en band, zonde.

Foto hierboven: Terry Richardson, wijf op een pingpongtafel. Deze foto voelt zó provocerend maar is best degelijk, vreemd.

 
1 reactie

Geplaatst door op september 3, 2011 in Blogs, Fashion, Muziek, Random Dump

 

Een Reactie op “OKKVLT AS FVCK

  1. glasmetwater

    september 4, 2011 at 11:43

    Leuke outfit op de eerste outfit

     

Geef een reactie

 
