RSS

Wat stelt zo’n dag nou eigenlijk voor?

27 Sep

-“Legitiem zijn is overrated”
-“Soms moeten we blij zijn dat bepaalde mensen onze aandacht trekken door nep te zijn.”

-“Sowieso zouden we ons zonder hen niet over de waarheid kunnen bekommeren.”
Pingchat conversation.

Tegenlicht -Evgeny Morozov.
“De euforie over de revolutionaire rol van internet is grenzeloos.

Evgeny Morozov, schrijver van The Net Delusion, zit in een visuele arena met negen schermen en strijdt tegen het blinde cyberutopisme.”

Ik zag dit vandaag toen ik ziek was, en ik weet niet of het de hoofdpijn was, de koude bank, de vieze medicijnen of mijn dwaze puberbrein, maar deze uitzending zette mij ontzettend aan het denken. Het was fijn om even gebombardeerd te worden met onze eigen wereld.

 

Maandag 26 September gebeurde op de BBC het volgende:

‘I go to bed every night and dream of another recession’

Op het internet wordt inmiddels geroepen dat deze man een Yes Man is (prima docu over hen hier).
Forbes deed een interviewtje met hem.

Ondertussen maakt deze man zijn eigen sociale netwerk via de Atlantische Oceaan.

Verder heb ik heel veel zin in de nieuwe Spinvis plaat ‘Tot ziens, Justine Keller’.
Een aantal van mijn favoriete liedjes uit de Weerman staan er op!

Foto hierboven: Nemel, Geso, Grey, Earsnot doen Twist/Amaze vandalisme in kleur.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op september 27, 2011 in Actualiteiten, Blogs, Random Dump

 

Geef een reactie

 
