RSS

Over whisky en kots

13 Apr

Er is een whiskybar en er is mij die aanspoelt na werk (en wijn) om whisky te drinken. Of eigenlijk: om whisky te voelen.
Er is een meisje en er is mij die haar niet kust en zij die mij ook niet kust maar wel al haar emoties uitkotst en dan een taxi neemt naar elders.
Ik kots in de badkamer, val in slaap met een dure trui aan en word wakker met bloed in mijn mond. Na 13 uur land ik weer in een date en het meisje vertelt over zichzelf. Ze heeft ogen die in mijn schedel kijken en wanneer ik vraag om een fles wijn drinkt ze afkeurend frisdrank.
Ik betaal de fles. Ik betaal de frisdrank. Ik word gekust. Ik kom thuis en drink. Ik ga naar mijn werk en kots. Ik bedoel: sinds je weg bent gaat het best goed. Mijn hoofd is gezwollen door de drank, maar jouw hoofd is mooier door de afstand. Gisteren droeg ik jouw sjaal, maar vandaag draag ik mijn eigen gezicht weer.

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op april 13, 2016 in Blogs

 

Geef een reactie

 
